iPad Mini; Finally it's Mine!!

Wednesday, June 18, 2014

Do you follow my Istagram?? Kalau follow mesti tahu cerita. Eh awal-awal lagi dah bajet retis macam ramaiiii je orang nak ambik tahu kisah hidup kau kan Fieda? Bahahaha

I'm blogging from my brand new iPad mini uolls 😜 Ok fine agak ketinggalan and a bit jakun la kan sebab orang lain dah lama ada, aku pulak yang kecoh lebih-lebih. Alaaaaaa kita nak happy-happy sikit tak boleh keww?? 😝😝

By the way, just nak cakap yang I'm really happy for the gift. Thank you husband! I love you ❤️❤️❤️ 

Lamaaaa sangat dah mengidam memang dah makan tahun dah nak benda ni. Entah la bukan nak kata sebab takde bajet, boleh je nak adakan since aku banyak je habis kat shopping benda merepek kan. Haha. Cuma aku memang takkan beli kot benda-benda camni unless aku dah terdesak sangat-sangat nak guna. 
iPad mini with retina display. 32GB. Wifi+Cellular. With engraving (if you can spot it 😜). And also love notes from him. Hihi

~Exactly. What. I. Wish. For. ~

Shipped all the way from dia punya kilang kat China. Bukan beli kat Malaysia jadi jangan tanya aku berapa harga. Haha! 

Terkejut jugak bila ofismate aku hand parcel kat aku. Rasanya takde shopping barang online tapi kenapa tiba-tiba dapat parcel kan. Hihi. Bila bukak, hati cair sebab dia punya packaging is so lovely! Aku ada snap gambar tapi malas nak transfer sebab gambar kat iPhone. 😂

Guys, if korang nak buat surprise kat sape-sape, you can copy this idea. Really surprise tahu tak. Masa aku dapat ni terus rasa macam eh sweetnya, eh romatiknya my husband. Bahahahaha (taktik nak mintak iPhone 6 pulak 😜).

Alright kalau nak beli siap engraving macam ni aku rasa korang boleh usya website Apple. Husband aku beli online je. So dia memang takde pegang or belek dulu iPad ni. All the notes dengan engraving tu Apple yang buat for sure upon request la kan. Aku tak tanya pulak total damage untuk benda ni. Tak syiok la kan tanya berapa harga hadiah yang orang bagi. Haha 😂😂

Husband, I LOVE YOU so much! Thanks bagi hadiah walaupun takde sempena apa-apa. Tapi kira sempena gaji pertama awak kat sana la kan? 😜 Tapi jangan tak ngelat eh takde hadiah birthday pulak nanti. Haha 

Bye. 

Post a Comment