Thursday, 5 January 2017

Dah berjaya tukar domain dot com! hihi

Hmmm by the way, bukan blog ni yang tukar domain. Blog ni akan menyusul kemudian. haha

Aku ada setup satu lagi blog untuk aku gunakan buat sharing berkenaan produk Shaklee. Nanti aku share link blog kat bawah ye.

Setelah berpenat lelah google sana sini maka aku pun decided untuk tukar domain.

Sebenarnya lebih kepada sesaje sebab nak nampak cool gitteww. Kahkahkah

So aku melanggan dengan Serverfreak. Aku tengok banyak je iklan (paid advertisement) yang blogger lain review company mana yang ok tapi sebab paid review, aku malas sikit nak percaya lebih-lebih sebab dah pernah terkena.

Terpengaruh dengan paid review, maka tah apa-apa jugak la melayang duit aku. Tapi aku lupa dah la aku beli apa masa tu. Yang pasti memang dari paid review punya advertisement. huhu

Okay ada je blogger yang jujur okay cuma aku nak cakap aku dah lebih berhati-hati untuk percaya paid review. Haha. Sorry gaiss!

Dah takde idea dah nak cerita apa sebenarnya. Takkan aku nak buat tutorial tukar domain pulak kan? Kahkahkah

Dengan itu, marilah sama-sama menuju ke blog baru aku : http://www.virtualbeautysolution.com/

Baru ada dua entry je. Dan dalam proses nak cantikkan lagi.

Jenuh la duk melayan design-design tu. Aku bukan reti sangat tapi sebab aku tak tahu nak upah siapa untuk buat, maka terpaksa la cari sendiri.

Lepas ni boleh la aku ambik ubah buat blog orang pulak kan. Kahkahkah. Okay tak kelakar.

Have a nice day korang!

No comments:

Post a Comment