Thursday, 10 March 2016

De'Xandra Authorized Agent

Tahu tak apa tu De'Xandra? Kalau belum tahu, RUGINYA!!! Sebab De'Xandra sekarang tengah meletup-letup jadi buah mulut seluruh Malaysia.! Cewahh. haha

So sekarang aku dah officially one of De'Xandra Authorized Agent. Maksudnya aku jual secara sah dan halal ok. Ada je yang jual secara tak sah. Lol. Tapi lepasni bila HQ dah update sistem ID, susah la kot agent tak berdaftar nak cari makan. Huhu

Since when aku jadi agent? Since Mac. Sebelum ni aku start dengan dropship start bulan Februari. Tak berani nak terus keluar modal jadi agent sebab nak tengok dulu sambutan macam mana. So far so good, so thats why aku upgrade ke agent. hihi

Cerita pasal De'Xandra, basically De'Xandra ni dia inspired perfume. Yes, PERFUME atau MINYAK WANGI. hihi. De'Xandra pilih perfume-perfume mahal jenama antarabangsa, kemudian come out dengan dia punya inspired sendiri. Bau setanding origial. Company janjikan 99% sama dengan bau original dah tahan lama sebab dia EDP.

Jadi kalau tanya De'Xandra ni gred apa? AAA ke AA ke atau apa?
Senang je, De'Xandra adalah satu jenama. Jadi perfume yang dihasilkan adalah original De'Xandra cuma dia inspired bau tu dari bau-bauan yang terpilih macam aku cakap tadi.

LIST OF PERFUMES



FAQ





Jadi buat masa sekarang kita berkenalan macam tu je lah dulu kan. Ada masa aku update lagi pasal De'Xandra ni.

Buat masa sekarang boleh la ke media sosial aku kalau nak tengok apa aku update pasal De'Xandra ni. hihi


Untuk order dan sebarang pertanyaan tak tahu nak pilih perfume apa bagai boleh contact 013-4674616.

Selamat memilih perfume uolls! Hihi

No comments:

Post a Comment