New Toys!

Thursday, October 08, 2015

Sebenarnya tak tahu nak beli mainan jenis macam mana untuk budak kecik ni. Mungkin sebab dia kecik sangat lagi kot so susah nak pilih. haha

Kalau tanya aku, memang aku pilih educational toys la kan. #asianparents sangat! haha. Tapi entah, tak reti. Irfan just ada soft toys je buat masa sekarang. Dia ada Elephant, Camel & Monkey. Beli binatang-binatang senang nak ajar. kikiki.

So haritu masa keluar dengan dia pergi cari blender untuk his solid food (yeah, dia nak start solid food hujung minggu ni) aku saje la singgah toys section. 

Budak tu, aku tak tahu apa minat dia sebenarnya. Aku rasa dia macam aku, jenis suka duduk tanpa buat pape. Mwahaha. Dia tak teruja pun masa masuk section tu. Aku je yang saiko lebih sebab tak tahu nak pilih mainan macam mana untuk dia.

Kat pasaraya.



Biasa je. Main la jugak lepas aku yang beriya bagi. haha

Kat rumah.



Seronok rupanya! Ada benda baru yang boleh digigit. Haha. Penuh air liur dia weh. Haishh.



OMG akhirnya boleh letak video. Memang blogger tak support eh kalau nak upload direct dari Apple? Giler ah nak transfer sesatu ke laptop. huhu.

Okbai.

Post a Comment