Resepi : Jeruk Mangga Asam Boi Paling Mudah dan Jimat!

Tuesday, October 21, 2014

Hye korang :))

Suka sangat tinggalkan blog sesuka hati ka. Padahal tiap-tiap hari online cuma kemalasan tu memang tak dapat menandingi keinginan nak update. Maka berhabuklah blog ni kan. Sorry. hehe

Actually nak share resepi paling simple dan mudah which tengah viral kat facebook sekarang ni. Aku ni manada rajin sangat pun nak try resepi-resepi viral ni. Tapi entah kenapa yang ni rajin sangat nak try. Mungkin sebab mudah bebenor :p


Okeh sumber dari internet. Ramai sangat orang share gambar ni kat facebook. So aci la ye kalau aku copy je :p 

Korang ikut je sebijik resepi tu tapi kuantiti memang kena gak sendiri la. Pandai-pandai la nak hidup. hehe


Ni pulak version yang aku dah buat malam tadi. Gigih tau iolls balik kerja singgah econsave cari mangga. Ish2.. Lepas tu kan kena tunggu dia sejuk baru sedap nak makan. Ambik kau pukul 2 pagi aku bangun makan jeruk ni. Bahahaha.. Nasib baik harini tak sakit perut. Hishhh

Oh ya, memang sedap okeh! Should try sebab jimat dan mudah. Aku tengok tak semena-mena muncul ramai peniaga jeruk. Hebat uolls mengambil kesempatan. Study business eh dulu? Pandai sangat ni ambik kesempatan on time :p

Oraitt bye :))

Post a Comment