Wednesday, 5 February 2014

Wordless Wednesday : Hadiah Birthday yang ke...

Salam & Hello :-)


Kad Touch 'n Go dengan gambar sendiri.
Terjumpa dalam beg laptop setelah seminggu peram. LOL
Of course la hadiah dari bakal suami. #eahhh dah boleh cakap bakal suami sebab borang semua dah lulus. Hiks!

Bye!

p/s: Takdelah Wordless Wednesday sangat kan :p

7 comments:

  1. happy belated birthday... sweetnya bakal suami

    ReplyDelete
  2. weh nak tanya buat kat mana? kl central ke? sebab haritu kawan aku buat, org tng datang opis die. aku punya kulit depan dah tanggal dah. hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. weh hadiah birthday kot.. jangan la tanya sebab bukan aku yg tempah. haha! ko pegi tanya si sajad tu ha.. dia pernah la cakap ada tempah kad macam ni kat member dia. tapi member dia yang mana aku tak tau :p

      Delete
  3. Alah yeke. nanti lah soh akram tanyakan. hahaha.

    ReplyDelete
  4. cantekk..nak tau tempah mane?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala tak tau la.. bukan kite sendiri yang tempah. hihi

      Delete