Friday, 14 February 2014

Counting Days :-)

Salam & Hello :-)

Ada lebih kurang 20 hari. Betul la kot kalau tak salah kira. hihi :p

Perasaan; Nak cepat-cepat sampai tarikhnya! Sebab dah letih. haha.. And dah ada sikit debaran. Baru sikit :D

Minggu ni nak ke Melaka kejap. Ke rumah ayah. Bagi kad untuk dia edarkan kat sedara mara dan kawan-kawan dia. Yesss, kad sebelah aku baru siap. Sebelah lelaki dah lama siap dan dah siap edar. haha

Best friends; So far rasa happy bila diorang ada plan untuk datang. Walaupun plan je baru, tapi dah cukup terasa 'HAVOC' nya kalau diorang datang nanti. Tak ramai yang boleh datang masa nikah. Sebab it will be on weekdays :-)

At first ingat macam tak ramai yang akan buat majlis on that particular date, tapi start semalam dah dapat a few invitations kat Facebook. Tarikh sama! I don't mind pun. Tarikh tu bukan milik aku seorang. bahahaha.. Cuma sebab aku tak memang taknak bukak event kat Facebook, so aku malas la kecoh kata aku tak dapat datang sebab aku pun nak kawin jugak. haha!

And most importantly, persiapan majlis semuanya dah 95% done. Bookings, payments, semua dah settle. Baju je belum siap sepenuhnya. Pergi fitting on Rabu haritu, banyak benda nak kena redo atas kegagalan tailor ukur badan aku betul-betul. Aku dah remind dia, tapi dia degil haritu tak percaya cakap aku, so sila redo. haha.. Nasib buat kemas dan cantik, so iolls takde la rasa naik angin sangat. hikhik

Tapi ada benda yang belum settle, persiapan untuk diri sendiri. Scrubbing, sauna, mani, pedi, facial semua belum buat. Sebenarnya kena buat start bila ye? Kalau buat awal takot awal sangat pulak. Hihi

Oklah takde benda nak cerita pun. Tengah berkira-kira nak pindah ni. Macam mana ye?

Bye.

2 comments:

  1. tahniahhhh..saila bt mani pedi seminggu sebelum majlis..lepas tu pakai inai still shining :)) dekat setahun gak la shining nya :)) scrub bt sendiri je, sebab lepas kawen kena srub jugak..istikomah kononnya..hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saila buat mani pedi kat mana? share la sikit.. hihi

      Delete