Wednesday, 22 January 2014

Veil Nikah

Salam & Hello :-)


Kalau beli, semua typical punya. Jenis tampal border lace and beaded, guna kain chiffon. Tak suka! 

Aku prefer veil bertingkat dengan kain net. Kalau tak bertingkat sekalipun, tetap nak kain net. 

Yang macam Izzara pakai ni pon dah ok, kena la dengan taste aku walaupon bukan 100%. haha! Cuma, aku malas nak tempah. Kalau boleh nak beli yang dah siap punya. Tapi nak cari kat mana tu tak tahu. 

Sebabnya, semua orang nak buat veil jenis tampal border lace, tambah beads, guna kain chiffon! Macam tudung biasa je aku tengok. Boleh beli kat Radiusite anytime. 

Bagi aku memang aku tak kategorikan benda tu sebagai veil la. Aku macam nampak orang pakai tudung tak pin kat depan je. Haha..

No offence ye kepada peminat veil macam tu. Selera masing-masing kan berbeza. Cuma aku ter-emo sikit termengata sebab ramai sangat bagi cadangan veil macam tu walaupon aku dah cakap aku tak suka. Hishhh 

2 comments:

  1. makcikkk....
    da tempah ke baju pengantinnye???

    ReplyDelete
  2. Sudah.. everything dah setel. cuma tunggu siap saje :)

    ReplyDelete