Thursday, 2 January 2014

So Ada Orang Jual Ubat Tinggi?

Salam & Hello :-)


Aku rasa tinggi aku dalam kategori average tinggi perempuan Malaysia la (itu yang aku rasa, bukan yang orang lain rasa :p) tapi diorang ni suka sangat membahan aku bab ketinggian.

Memang la cita-cita nak jadi peramugari tu takkan tercapai dengan tinggi macam aku, tapi kemain korang asal ada modal laju je kan. haha!

Eh tapi housemate aku pon asyik cakap aku 'kurang tinggi' je. Hmmmm.. (aku cuba elakkan guna perkataan 'pendek' kat sini. aku sentap ok kalau orang panggil aku pendek! haha :p :p)
Eh lupa bos pon cakap jugak! T_T T_T

Bye.

p/s:

Semalam aku keluar pakai kasut ni. Aku tak pasti tinggi dia berapa inci tapi tinggi la. Tapi kenapa still tak sama tinggi dengan En.Tunang? T_T 
Tapi aku bangga la sebab aku macam tinggi sikit dari perempuan-perempuan yang lalu sebelah aku. bahahahaha.. Saiko!

2 comments:

  1. eka plak kategori tinggi gakla. 164cm camtu. Kadang pakai je kasut tinggi walopon dah tinggi. itupun takleh lawan suami eka yg tinggi tu

    ReplyDelete
  2. @Cik Eka tingginya eqa. Jeles yg amat! hahaahha.. Sedih la kite camni..

    ReplyDelete