Wednesday, 29 January 2014

Nak Cari Homestay Area Pasir Gudang & Kota Tinggi

Salam & Hello :-)

Aku dah agak pening sikit mana nak cari homestay untuk mereka yang datang nanti. Yup, memang tak jemput ramai orang tapi aku ada sediakan tempat tinggal la untuk sesiapa yang datang. Tapi homestay je lah ye. Tak larat den nak membayor bilik hotel untuk sorang-sorang. haha

Sebelum ni memang tak pernah search online lagi sebab macam blur-blur nak search kat mana. Lagipon aku rasa belum urgent sangat kot. hihi

Disebabkan housemate aku sekarang kerja dengan travel agency, bila aku duk cerita pasal nak cari homestay ni maka beliau dengan baik hatinya tolong cari untuk aku. Super rajin! haha.. Lepas tu send satu-satu suruh aku tengok. Maklum lah iolls kan busy memanjang. Bila ada orang tolong buat ni macam bestnya rasa! :) :)

So dia share website ni http://carihomestay.net/ which aku tak pernah tahu pasal kewujudan benda ni. Bagus lah. Aku dah bukak. Memang banyakkkk yang menarik! Super best! Semua negeri pulak tu ada. Cuma aku belom pilih lagi la. Memerlukan kekuatan untuk study sesatu setiap homestay sebelum booking. Itu nanti lah aku buat.

So kalau korang rasa tak tau nak cari kat mana, cuba la website tu. Membantu sesangat. Tak payah dah la kot nak search kat google dah. Itu semua kan ambik masa. Kalau terus pergi satu website je jimat sikit masa. Kita bercakap pasal hargai masa ok sekarang ni. LOL

Good Luck! Happy browsing! :-)

No comments:

Post a Comment