Friday, 2 March 2012

Lagu-lagu Karok Kategori Duet Dengan Si Jejaka :D

Ku Merindu
--Menggamit memori betol lagu ni.


Baldu Biru

Memori Daun Pisang 
-- Sangat suka nyanyi lagu ni tapi si yg sorang lagi tu tak hafal. Lepas tu masih tak faham-faham lagi nak hafalnye!

Jika Kau Tiada
-- Suka lagu ni sebab lirik dia. Tp orang tu tak suka sanagt lagu ni macam yang aku suka.


Ucapkanlah
--Ni lagu fevretnye sesangat. Boleh nampak keterujaan kalau pilih lagu ni. :D

Lagu apa lagi ek? Macam sampai sini aje lah dulu. Malas dah nak perah otak time hujan ni. Tidur pon bagus jugak ni :D

Okebai.

p/s: Terjumpa gambar ni. HAHA!

Nasyid.

Rock (kapak).

No comments:

Post a Comment