Wednesday, 29 February 2012

Gaji Pertama


Okey, harini dapat gaji pertama sebagai seorang Engineer. Engineer atas kertas aje la. Belom buat kerja Engineer sangat pon. hihohihoeeee :p
Masih lagi empat angka, sebab baru kerja sebulan. Macam lambat lagi je nak bertambah bilangan angkanye. Maknanya lambat lagi la nak beli Fairlady. muaahahaha 

Bos: U want to get involve in tender or not?
Me: Y not. 
...............................................................................
Me: Bos, y we need to amend this? This is for piling rite?
Bos: U look at page 2, the amount is taken from bla bla bla.... u r not a clerk, u r an Engineer. U shud understand all dis. Not only just type bla bla bla2....
------------------------------------------------------
Dah kalau macam tu macam mana dia nak suruh aku revise tender tu sendiri? Hadoiii.. Sory bos, memang saya taip je sume tu tanpa baca dan faham. Lagipun realiti dunia Engineer tak seindah yang disangka. Tu aje kesimpulan setakat ni. Kena banyak belajar lagi ni.

Okebai. 

1 comment:

  1. wow bestnye. hihi mesti masyuk jadi engineer. engineer kt company mn?

    ReplyDelete